Be My Followers!

Ahad, 26 September 2010

Malaysia Got Talent!! {Part 1}

Color Splash Heart Pictures, Images and Photos

Yeah!!!Aku ni baru je abis buat video urh...punya la susah payah,,akhirnya hasil titik peluh aku ni menjadi gak.. (petani ke??hak3)

Sebenarnye video nih ayah aku yang suruh buat...coz dia nak antar video nih kat Indonesia..Urm ..sepupu-sepapat belah ayah aku ramai kat sana...so, alang-alang dah ada comp. & internet ni...aku pun buat la 3 video...ha ha.. tapi aku xshare pun kat Youtube..he he..saje jer..segan..~~

Dalam video neyh,,aku ada selit sikit SuJu & SuJu parody..(sorry sorry) woah!!bleh tahan berbakat gak urh budak-budak neyh!!

Ape pun...kpda semua guest aku yg sudi lawat blog neyh..silalah 'tonton-menonton' video hasil karya anak MALAYSIA...cewaaaaah!!!

Yeahhhh!!!Hope u enjoy da sh0w!!! ~^^

video

Tiada ulasan:

Catat Ulasan