Be My Followers!

Jumaat, 25 November 2011

Baru Punya!

Salam!! Entri kali ni..aku nak share sikit pasal barang-barang yang aku dah beli kat Alor Setar kemarin dulu.. Maklumlah, for me.. 'syurga' membeli - belah ialah di Alor Setar je.. Port-port yang aku selalu shopping ngan family cuma kat Tesco Mergong&Pacific je..hehe

Barang yang aku beli kali ni..urmm..banyak jugak! Cuba la tengok pic kat bawah ni ^^
New bag!! Seronok betul aku..hehe..beg ni mak aku beli untuk aku supaya senang nak bawak jalan-jalan kat Indonesia nanti ~
Psst! CR2? Jenama apa tu? Tak pernah dengar pun..hehe 

Novel baru!! Kali ni aku beli novel yang Islamik sikit..*Maaf gambar ni melintang (??)


Yeahh!! Akhirnya..dapat jugak aku beli novel Zombijaya ni^^ Nanti..Insya-Allah aku akan buat ulasan pasal novel ni..
Serius aku cakap..banyak lagi novel yang aku tak sempat baca +.+ *Ayoy..maaf ya..gambar ni kurang memuaskan  LOL~
Well..itu ja yang aku nak share dengan korang semua^^ Enjoy reading this new entry~ :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan