Be My Followers!

Selasa, 29 Mei 2012

Back from the trip~

Salam semua!! I'm back...hari ni baru je balik dari Kuantan, Pahang. Tujuan asal pegi Pahang tu bukan nak bercuti, tapi nak bagi sokongan moral (ecece) kat adik aku yang masuk pertandingan Tilawah Al-Quran. Hah, bila dapat tau keputusan pertandingan waktu hari Isnin, kontijen Perlis tak menang apa pun. WELL, it's ok.. semua peserta kontijen Perlis dah buat yang terbaik untuk pertandingan tahun ni!!

DI SAMPING ITU, aku dan family sempat gak arr menikmati keindahan bandar Kuantan..Cewaaah! Bukan apa, tumpang dah sampai Pahang, jalan-jalan arr sikit...baru best! Aku pegi Teluk Cempedak, Pantai Cherating, Felda Panching & macam-macam lagi lah! Souvenir..urmm tak banyak sangat beli. Sibuk dok urus adik aku tu .. Sempat beli sikit jerr...Tak silap aku.. Pantai Cherating kot yang Eunjung (T-ARA) dan pasangan dia pegi..dalam rancangan We Got Married.owh~~ ^3^
@Pantai Cherating *tak silap aku laa.. [Source: Greet And Green]


Bawah ni ada la sikit foto-foto yang aku sempat tangkap kat Pahang :

Menikmati bacaan ayat-ayat Al-Quran selepas perasmian majlis penutupan
Bangunan VOLKSWAGEN. Waa, dalam bangunan ni aku tengok banyak gila kereta-kereta Volkswagen! 

Inilah aksi QARI PERLIS naik motor..1st time katakan..Seronoklah tu? hehe

Hati-hati dik...
Makan Hot Dog Mushroom dalam kereta masa on the way nak balik Perlis
YUMMY!
Ini je la yang sempat beli pun :P
Tak sangka, bila dah dapat balance duit kat Tol, terus dapat duit syiling baru. Emas lagi tu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan