Be My Followers!

Ahad, 11 November 2012

"Selamat Tinggal" Buat Sementara : (

Salam semua!

Well, tahu kan.. si pemilik blog ni.. umur dah nak masuk 17 tahun ... Sedih pula nak tinggalkan segala kenangan, memori, episod-episod sedih..suka..benci dalam hidup aku ketika umur 16 tahun. Please..Don't Go! Apa-apa pun..tujuan aku buat entri..erm..nak bagitau jer.. Rasanya..start hari ni atau esok..dan hari yang seterusnya.. maybe aku jarang dah berblogging ni. Ya la kan.. tahun depan nak amik SPM. Takkan aku masih nak merepek lagi kat blog ni. I mean..merepek benda-benda yang tak berfaedah. Aku ni, kalau nak mengadap depan laptop 24 jam pon boleh! Tak makan, minum & mandi..Huh, boleh! Tapi kalau bab solat, baca al-Quran tu la yang buatkan aku insaf sikit.. Takkan nak tinggal..dosa tuh..*sedar pon!

Mungkin la..tak pasti lagi..dalam sebulan atau dua bulan sekali/3 kali aku akan post entri baru. Tak la sampai tiap-tiap hari. Lagi pon, sapa la nak baca & like sangat segala entri aku nih? *buat sedih konon.. Insya-Allah, untuk entri akan datang, aku akan cuba share & story-mory sikit pasal kehidupan aku yang kan datang, OK?

Wassalam

p/s: 'GOODBYE' FOR A WHILE

ilovewords:[ i l o v e w o r d s ]

Tiada ulasan:

Catat Ulasan