Be My Followers!

Jumaat, 28 Disember 2012

Sehari Di Taiping

Salam ~ :)

Oke, sekarang tiba masa untuk aku kongsikan serba sedikit tentang percutian aku kat Taiping. Kadang-kadang jeles gak dengan kawan-kawan aku coz ada yang gi bercuti kat luar negara. Takpe la, aku bersyukur gak la dapat holiday sampai Taiping ni :) Terima kasih mak, ayah..

Semua viewers boleh la enjoy gambar-gambar sepanjang percutian aku di Taiping :]

On the way ke Taiping. Currently in Penang on that time. Aku guna Samsung Corby II ja untuk tangkap gambar dari sudut ni... Berangan macam pro-photographer la konon

My brother. Ya.. he's pondering around.. Looking the great scenery along the road ^^

My lil bro bought this.. Ingatkan ayah yang nak minum coz dia selalu mengantuk waktu memandu :P

Merajuk sangat-sangat sampai tertidur da..

Finally! Alhamdulillah sampai juga di Perak. Tempat #1 --> Zoo Taiping

Baru ja jalan melepasi terowong.. Takyah susah-susah nak lintas jalan..


Takda kerja tangkap pic neyh

Haa.. ni baru betul! Welcome To Zoo Taiping


Tengah kalut time ni.. so gambar agak tak chantek

Beli tiket...

Sambil menunggu tiket, beli ole-ole dulu!

My bro with the monkey

Jalan-jalan naik kereta api

'Para penghuni' Zoo Taiping



Mak cakap, ni perkuburan askar British yang terkorban di Perak. *Masok subjek sejarah kejap ye

Di muzium Perak!

Masuk ja teros nampak rangka ni



Tingkat atas...

Tambah kapsyen

Singgah jap di Kuala Sepetang. Makan mi udang.. fuhh.. layan..

Tak sempat nak snap gambar mi udang&udang masak sambal.. Lapar sangat derh

Muzium Matang .. Tempat wajib untuk dilawat


My bro & my mom


Pintu masuk


Adik aku beli ular mainan ni semata-mata nak takutkan sepupu .. ngeeh


I'm coming home
p/s: -homework PSI- ya ya! #ontheway la ni!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan