Be My Followers!

Isnin, 14 Januari 2013

Hai, Saya Bosan...

Salam :)

Maaf,
Tajuk entri yang tak berapa menarik... Entah la.. Hari ni Isnin.. rasa boring pulak. Penting ni Bonda tercinta surf internet, aku pun tumpang sama la. Study? err.. malam ni ya, Insya-Allah ^^

Maknanya sekarang ni aku tengah release tension la. Bukan main woo, buat new entri sambil dengar lagu..Tup Tup jap lagi bukak Youtube pulak. Tahun ni dah azam tak nak surf internet lama-lama. Agaknya menjadi tak azam aku ni?Hmm...



Ok, sambil dok cari-cari benda yang menarik kat internet, terjumpa la satu blog yang menarik ni. 


Haa.. pelik kan bila tengok nama blog dia? Kalau nak tau siapa pemilik blog dia, klik ja atas ni. Dia ada jadi blogger jemputan dalam Mad Markets! Baru semalam je aku tengok kat TV9.

p/s: Now I'm Listening to 
  • Ellie Goulding - I Know You Care
  • FloRida - I Cry
  • Taylor Swift - We Are Never Ever Getting Back Together

Tiada ulasan:

Catat Ulasan