Be My Followers!

Isnin, 6 September 2010

K1N1 (virus Berbahaya!!)

Salam pada semua blogger-bloggers!!!

Malam ni aku nak tulis kat entry aku ni pasal virus K1N1.Haa...memang korang tak pernah dengar virus,yang pernah pon H1N1 kan??

He he..virus ni dye special sikit..Aku lah orang pertama yang jumpak virus ni..(bangga boleh).Ha ha..just kidding..sebenarnya 'K' tu bermaksud Korea .So,dah aku gitau intro dia tu paham2 je la kan.Sekarang ni kan belambak artis2/band2 K-Pop from Korea 'menyerang' Malaysia.Maksud aku dari segi Industri Muzik la. Takde la sampai ber'perang'!!

Yang aku ingat band2 K-Pop..err..tak silap aku..Super Junior,WonderGirls,SHINee,SS501..urm yang tu jer yang aku ingat,,ha ha..

                                                                                          
                                                  ~Super Junior~                              

SS501 Pictures, Images and Photos
~SS501~

~SHINee~



Owh..tak ketinggalan gak ...tahun ni aku pun dah start minat K-P0p arr....Ntah la naper ek...Coz lagu dyorang best && rancak kot..he he ntah arr...
Aku rasa takat  ni je yang aku larat taip..Ok tatta..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan