Be My Followers!

Sabtu, 29 Januari 2011

.: Selamat Tahun Baru!:.

Assalamualaikum wbt...semua!!!lame gak aku xupdate blog aku nih..he he..rasanya belum terlambat lagi aku nak ucapkan "HAPPY NEW YEAR" kn???? 2011!!haha...


Well,,usia makin meningkat...umur aku pn dh 15 tahun tahun nih..pergh,macam xcaya ja tahun ni dah PMR!!!jap2,mimpi ke aku ni???itu la...aku rasa macam kejap sangat masa berubah...rasa macam baru semalam aku masuk Form 2!

Apa-apa pun...tahun baru...azam kena baru...kan??!!!kiranya semua orang nak baru...baru puas!hehe...
bawah ni aku ada letak azam2 baru aku...
ntah menjadi ke x... :D

#Target PMR 9A {Insya-Allah}
#Cikgu target 8A {0k la tuh}

Cara-cara untuk berjaya :

#4.00-Bangun,Solat Sunat & Study atau buat kerja sekolah

#5.15-Tido jap {proses maklumat!he he}

#5.30-Mandi,Solat Subuh & Sarapan

#6.30-Pegi sekolah {Awal tuh!}

#7.30>3.00-Belajar

#3.15-Sampai rumah

#3.30-Mandi,Makan & Buat kerja sekolah

#5.30-Stop jap utk Solat Asar

#6.00-Main2..

#7.00-Mandi,Solat Maghrib & Makan!

#8.30-Solat Isyak,Buat kerja sekolah

#11.00-Tido ZZzz....

Ish2...panjang tuh..harap2 aku bleh patuhi jadual nih.. :S

Tiada ulasan:

Catat Ulasan