Be My Followers!

Sabtu, 28 Januari 2012

Ubat..ubat...

Salam semua..hari ni memang takda mood langsung!! Asal tuh nak bukak Internet sambil bersantai-santai laarh, tapi lepas kawan aku call and tanya pasal homework, errkk.. terus hilang mood aku nak relax kan minda. Plan nak berblogging sambil dengar lagu kat 4shared, tak menjadi jugak akhirnya.Hmm..biarlah..lain kali pon boleh kan.
Tahun ni aku sibuk sikit la coz banyak homework, kelas tambahan & paling penting nak kena faham beberapa subjek yang baru belajar nih *Akaun, Add Math, Ekonomi 

Well, ini ja pic yang aku mampu upload untuk entri kali ni.. Aku punya ulasan kat atas ni pon tak sesuai langsung dengan pic ni! Haha... LOL

Ubat untuk pesakit yang menghidap penyakit kulit. Tahun ni baru aku tau yang aku kena penyakit Psoriasis

Actually, ini bukan ubat. Sabun jer. Sapa2 yang ada penyakit kulit tu, beli lah yer!  
P/S: Tak faham subjek Akaun la T____T

Tiada ulasan:

Catat Ulasan