Be My Followers!

Sabtu, 25 Ogos 2012

Brand New Card

Salam to all viewers..
 

Hari ni..aku jalani hidup macam biasa (ecece ayat!) Pagi-pagi..sidai kain..kemas ruang tamu..tolong mak masak (tlg 'kucai' lauk ja :P) Then, 'pakcik' posmen pun datang. My lovely sepupu yang tomei-tomei *Alisya Yasmin* hah, tiba-tiba rajin pegi ambik surat. Bila aku tengok ada dua surat. Satu surat bil yang TM punya. Satu lagi...OMG! Surat untuk aku! Punya la excited giloss. Sapa la yang nak bagi surat kat aku kan? Kad raya ka..hah! Dah abis aku punya angan-angan..belek punya belek..surat dari Kelab TAHA rupanya. Ku pikirkan apa..................................

Tak sangka pihak Kelab TAHA still ingat lagi kat ahli kelab diorang mcm aku nih. Tak silap, aku daftar dalam kelab TAHA tu waktu aku Form 1. Daftar kat sekolah. Hehe, aku ni jenis ikut orang. Kalau kawan daftar,aku pun daftar gak!Alaa...bayar RM 2 ja. Entah la..Aku langsung tak guna kad tu..Nak pegi kat Pustaka Aman, kedai tu dah pindah. Dah jadi tak tahu nak buat apa dengan kad tu... Anyway, aku amat2 berterima kasih juga kat pihak Kelab TAHA coz dah 'naik tarafkan' kad aku.Warna - warni lagi tu ^^



Edit lagi tu!


Suka yang baru punya!
That's all^^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan