Be My Followers!

Jumaat, 15 Mac 2013

Tension MOOD

Salam : )

Hari ni , Jumaat, tanggal 15 Mac 2013, tamatlah peperiksaan awal tahun (pra-SPM). Huh, lambat lagi tu! SPM bulan 11..dan aku masih lagi di dalam mood yang *tak-berapa-serius* untuk belajar. This year, I'm not serious.

gdragon why so serious photo: GDragon why so serious? GDragon74_zpsd057e47b.gif In the same time, tekanan berlaku kat diri aku ni. Bila dah tension, Tiba-tiba ja ada something tumbuh kat wajah aku.

ERK...

Ok, pastu.. baru habis exam..dapat tau yang diri ni kena jadi MC untuk perhimpunan minggu depan. O..O      Oh tuhan. Bertambah tekanan perasaan aku..Hua hua.. buat terok la.. Pasal nak kena jadi MC tu, semuanya bergantung pada tahap keyakinan diri aku. Tapi, kalau MC kena ganti dengan orang lain... SYUKURLAH! hehe

Dalam dok teringat nak jadi MC ni kan, tetiba ja mengingatkan aku tentang filem THE KING'S SPEECH..nanti kalau ada masa, aku ceritakan la sikit pasal filem ni. Ada berkait juga dengan keyakinan diri untuk berucap di depan orang ramai ^^

IHSAN google
IHSAN google

Tiada ulasan:

Catat Ulasan