Be My Followers!

Sabtu, 26 November 2011

Fly To Jawa #3

Salam..semua!Wohoo.. makin lama makin bersemangat pulak nak tulis blog ni..hampir tiap-tiap hari! (ye ke??) Anyway..untuk entri Fly To Jawa kali ni..aku dah siap pack semua baju aku^^ yay! (Err..sebenarnya..malas nak pack :P) he he... Esok..tepat-tepat pukul 6 pagi, aku kena bertolak pergi ke Airport Alor Setar..So, malam ni kena tido awal! hehe..azam nak tido awal ni tak tau la menjadi ke tak coz banyak betul laman web aku nak bukak malam ni. Aku nak 'explore' habis - habisan di Internet sebelum 'terbang' ke Indonesia. Hehe..

Yeah! daah siap semua!
Ok lah..tak boleh taip banyak-banyak sangat ni coz satgi mulalah nak merepek tak tentu pasal.. :) Bye

P/S: Salam Maal Hijrah ! (saja ja nak ucap awal-awal :P )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan