Be My Followers!

Isnin, 19 Disember 2011

Can You Feel My Heartbeat?


 Salam semua!! Alhamdulillah..Beberapa minit sebelum entri ni ditaip, Kementerian dah umumkan tarikh tetap result PMR adalah pada 22 Disember 2011 (Khamis). Fuhh, berdebar-debar rasanya! Sebenarnya, aku tak ada pun perasaan takut..pelik betul la..Orang lain bukan main takut n gementar lagi, siap post banyak komen kat Facebook. FB pun dah jadi tema PMR dah :P Anyway, aku berharap sangat dapat keputusan yg dapat memuaskan hati aku. Tak dapat 9A pun tak pa..Janji aku dah pon menduduki peperiksaan PMR. So, untuk tahun depan, bermula lah hidup baru sebagai pelajar Tingkatan 4!

Insya-Allah..9A!!
*Ihsan Gambar:www.faizsufi.com

Aiseh, lupa pulak nak cita pasal tajuk entri aku ni. Hehe..Heartbeat lagi tu..Macam tajuk lagu 2PM plak! Saja ja letak tajuk camtu.. :) Gempak sikit!




P/S: Aku sempat tengok kat Tv3, result tu keluar dalam pukul 10 pagi dan result PMR jugak boleh di check melalui SMS > MY SMS 15888 (10pg-12 mlm). Kalau salah info..mohon maaf ya ^^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan