Be My Followers!

Ahad, 25 Disember 2011

Alhamdulillah~

Salam semua! Maaf ya, dah lama sgt tak tulis entri. Bukan apa, happy sangat sampai tal da mood nak tulis entri..hehe Well, untuk result PMR 2011 yang baru sahaja diumumkan Khamis ari tu (22/12) , Alhamdulillah, aku dapat result yang memuaskan. Walaupun tak dapat 9A, tapi aku tetap gembira. Rasa terhutang budi pun ada jugak untuk orang-orang sekeliling aku yang sudi membantu aku di kala aku susah ..Cewah! Ayat jiwang bukan main! Btw, terima kasih sgt2 buat Ikin yang banyak membantu dlm subjek Mathematics, Yani dalam subjek bahasa Arab dan tak lupa jugak untuk kawan-kawan yang lain yang banyak juga membantu aku ^_____________________________________________^ Woah..happy abis kali ni! tak lupa jugak guru-guru SMKAP..wuih..dah macam teks ucapan Wakil Pelajar Pulak..heh..WELL, thanks jugak untuk Maktok, Mak & Abah, Angah and others coz sudi tolong aku dlm persiapan nak hadapi PMR! Thanks yow! T_____________T TERIMA KASIH SEMUA!

*T__________T

Semangat betul nak masuk tingkatan 4!

3 ulasan: