Be My Followers!

Sabtu, 31 Disember 2011

The Gifts...

Salam... wohoo.. untuk entri kali ni, aku share sikit pasal barang-barang yang sedara-mara aku bagi <3 <3 Suka tau! Insya-Allah aku akan simpan barang-barang yang dioarang bagi ni. Buat kenangan la katakan....Hehe... here's the picture ----->
2 Beg ni pemberian sepupu aku > Kiky

Android pertama yang aku ada! Thanks ya Lek *Pakcik*

Haha..kipas ni pun aku nak tangkap gambar...Err, ni pun dikira 'gadjet' ek? hehe

Keychain ni aku beli sendiri arr dekat Tangkuban Perahu

Tudung Indonesia *Bila aku pakai kedua-dua tudung ni, perghh..sebijik macam "Bibik" !

Red one ^^
P/S: Hari ni 31 Disember. Hari terakhir untuk 2011.. Insya-Allah, tahun depan aku akan cuba yang terbaik dlm cabaran-cabaran yg aku hadapi *Cewaah ayat!*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan