Be My Followers!

Selasa, 13 Mac 2012

La..la..la!

Salam semua! Lama tak blogging neyh.. biasalah, Fo, form 4 dah sekarang...sibuk katakan. Dah dekat 3 bulan , macam-macam benda jadi kat aku.  Beli selipar baru, beli itu, beli ini...haish...Benda-benda macam tu pun nak cerita kat Blog... Heboh betul la aku ni..Hehe...

Little Pinky ..*tak suka pink pun :P


Makcik aku yang belikan selipar ni.. Sapa2 yang ada penyakit Psirosis (betul ke aku eja?) mesti faham kenapa aku ada selipar ni. Seseorang pesakit psoriasis tu mesti lindungi kulit kaki atau tangan untuk elak jangkitan dan kegatalan. Wah, macam doktor la plak!

Tu dia..senarai kerja sekolah yang aku kena siapkan scepat mungkin! Errk!!

Waktu aku tengah 'khusyuk' buat kerja sekolah, time tu jugak adik aku bagi coklat WHITE ALMOND nih..
menggoda betul!

Ngappp! Sikit!



Well, itu ja yang aku nak share dekat blog ni. Saja nak melepas rindu!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan