Be My Followers!

Khamis, 17 Mei 2012

The 1st MIXSTYLE

Salam semua!! Banyak bulan dah aku tak merapu kat dalam blog ni..Rindu sangat-sangat kot nak taip new entry! Isnin lepas baru ja habis exam .. Harap-harap markah exam kali ni meningkat laa...

Okeh! Entry kali ni aku nak cite pasal headphone yang baru aku beli .. Act, xde la baru sangat..beberapa minggu ja sebelum exam aku beli headphone tu. Benda tu aku beli kat kedai komputer Magma. Sambil dok tunggu pekerja tu 'pomen' laptop aku nih, aku cuci-cuci mata la kejap. Tengok atas tengok bawah, jumpa la headphone jenama MIXSTYLE ni.. Memang dah lama aku mengidam nakkan benda ni.. Nak tau kenapa? Hehe.. Coz headphone ni ada dalam MV Seoul! Donghae ada pakai headphone jenama ni!Corak dia pun sama! 

MIXSTYLE Headphone
This is it! Alaa... lain colour je.. ^^ [Source : Sujuelfone]



Jealous gak bila tengok kawan-kawan pakat beli headphone cam artis Kpop..Tapi, kali ni aku sendiri dah beli! Tak yah nak jealous2 lagi..  Ermm.. aku taw headphone ni MADE FROM CHINA & RM 30.00. Ada orang yang pentingkan yang original punya! Tapi, aku tak kesah..janji dapat beli benda nih dan sama macam dalam MV Seoul tu ^^

<3 <3 [Source : Super-sooyoung]

Tiada ulasan:

Catat Ulasan