Be My Followers!

Jumaat, 9 November 2012

Hari Terakhir ---- 2012



Salam to all viewers!
 

Hari ni hari terakhir persekolahan bagi tahun 2012. Sedih la pulak. Pejam celik,, pejam celik.. berapa bulan,minggu & hari lagi nak masuk 2013. Wao, happy ada  ,  gementar ada  , tak sabar pon ada!

 

Actually, sedih gak sebab last jumpa kawan-kawan sekelas bagi tahun ni. Tahun depan, INSYA-ALLAH jumpa lagi ngan diorang semua. Sedih la...

Paling takot sekali, tahun depan SPM merangkap peperiksaan yang menentukan hala tuju sebenar hidup aku! Huh.. Takpaa takpa..Insya-Allah boleh punya.. *Jgn ckp saja, kena buktikan!*

Anyway, rasa mcm nak nangis sangat bila dapat tau semua markah peperiksaan akhir tahun aku...
Pelik tapi benar. Aku dah usaha baca & study.. tapi..erm.. Mungkin takde rezeki kot.

Mulai sekarang , aku kena pandai bahagi masa belajar. Tak boleh dah asyik dok melangut Youtube, Twitter, Facebook, Me2day ka.. Kena letak jauh-jauh..

Tapi, perlukah aku tutup semua akaun tu? Hmm..







Tiada ulasan:

Catat Ulasan