Be My Followers!

Selasa, 22 November 2011

Pilih Yang Mana?

Salam semua!! Wao..sekarang ni aku dah makin rajin dan bersemangat pulak nak tulis blog.Hee~ Ok! untuk entri kali ni..aku akan taipkan pasal subjek-subjek yang akan dipilih oleh calon-calon lepasan PMR. Tapi, aku bagi 2 aliran je kat sini. Sebenarnya, aku sendiri pun xtau lagi nak pilih aliran yang mana. Kedua-dua aliran tu nampak macam best je tapi....umm.. Aku kena pilih aliran yang betul-betul sesuai dengan diri aku! Ok!..untul bloggers & visitors yang lawat blog aku ni dan calon lepasan PMR..fikir-fikirkanlah yer..nak ambik aliran mana.

ALIRAN SAINS TULEN AGAMA

  • Additional Mathematics / Matematik Tambahan
  • Physics / Fizik
  • Chemistry / Kimia
  • Biology / Biologi
  • English for Science and Technology
  • Pendidikan Al-Quran dan As-Sunnah
  • Pendidikan Syariah Islamiah
  • Tasawwur Islam (Gambaran Islam)
  • Bahasa Arab Tinggi

ALIRAN IKTISAS

  • Additional Mathematics / Matematik Tambahan
  • Science / Sains
  • Pendidikan Al-Quran dan As-Sunnah
  • Pendidikan Syariah Islamiah
  • Tasawwur Islam (Gambaran Islam)
  • Prinsip Perakaunan
  • Ekonomi Asas
  • Perdagangan
  • Bahasa Arab Tinggi
Kedua-dua aliran kat atas ni jugak 'available' kat sekolah aku^^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan