Be My Followers!

Selasa, 5 Jun 2012

The Best Blog for Me!

Salam semua. Hari ni tak tau nak post entri apa..boring.... 

Urmm..untuk menghilangkan kebosanan,keboringan ni...meh sini aku nak share somethin special ^^ 
Sepanjang aku berblogging, aku suka sangat tengok-tengok dulu blog orang. Itulah satu-satunya cara aku nak dapatkan idea atau inspirasi (ecey) nak buat entri. Ok, kat bawah ni senarai blog terbaik bagi aku (ala-ala Billboard 100 gitu.. ) :

Perfect Imperly Perfect or Simple  
*I'm not sure

Segala isi catatan dalam blog ni menarik & i like all ur pictures! Interesting :)

Blog Serikandi Islam  

       
Noona Blog Seoul 

Hanis Zalikha
Irine Nadia Marcello
Kiranya aku tumpang promosi la blog-blog diorang ni.. hah!! How about mine ? :P
Aku tak pakai adobe photoshop pun untuk edit & cut gambar-gambar blog ni..SAYA PAKAI Snipping Tool jerk.. ^3^


[Source :Flyhigh] 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan